31.10.13

MJV - Bedankt

Dat was het dan. 31 oktober. Het doek valt voor de Maand van de Jonge Vrouw. Even een traantje wegpinken. Wat ga ik het missen om aan dit thema te werken.

*Speech!*

Ik wil graag alle vier de leuke gastbloggers bedanken die zulke mooie en inspirerende stukken voor deze maand schreven.

- Debby over haar ervaring met opgroeien
- Jessica over (on)zekerheid
- Nathalee over feminisme
- Karlijn over tijdschriften

Geweldig ook dat iedereen die mijn blog heeft bezocht zich zo in discussies heeft gemengd, de maand nog levendiger heeft gemaakt.

Zo, nu weer terug naar 'gewoon' bloggen. Dat voelt als afkicken eerlijk gezegd. Niet leuk. Bijna verdrietig. Dit onderwerp heeft zich diep in mijn hart en hoofd genesteld. Wees gerust, er zullen nog vaker artikelen over dit onderwerp voorbij gaan komen.

Omdat deze themamaand me erg goed beviel heb ik besloten om in december weer een themamaand te organiseren. Een redelijk vergelijkbaar onderwerp waarschijnlijk, maar iets wereldser. Ik hou je op de hoogte!

ps. ik verhuis vanaf nu naar 24lentes.nl :) !

7 opmerkingen:

  1. Ik ben heel erg benieuwd naar je volgende thema maand, heb deze maand met veel plezier je blog gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je nog een themamaand gaat houden! Succes met het 'afkicken', haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij juist bedankt voor je inspirerende blog posts! De tag loopt nog even door, want ik ga hem ook nog invullen en ik ben heel benieuwd naar je volgende thema :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch initiatief. En graag gedaan. Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JIJ bedankt voor al je fijne blogberichten, onderwerpen...voor deze hele maand! En dat ik daar een beetje aan bij mocht dragen. Ik heb het al vaak geroepen, haha, maar ik vond het SUPER om te doen. Zo tof!

    Ben heel benieuwd naar je volgende themamaand. *trappeltrappel*

    En heb je nieuwe site bekeken: LIKE, dikke vette LIKE! Hoera! Leuk.
    Proost Anne; op deze succesvolle, leuke en interessante maand!
    En op je nieuwe site. Zo!
    *kling* :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al je blogs gelezen, echt supergoed gedaan Anne! Leuk ook dat je tag zo werd overgenomen! Ik ga NU een kijkje nemen op je nieuwe site!

    BeantwoordenVerwijderen